mardi 6 juillet 2010

Un an déjà


Un an déjà ! Mon tout premier instrument, mon premier ukulélé ;-)
Une petite expérience, mais que du bonheur avec ce ukulélé et ses petits frères.. j'ose avouer que je suis le fier propriétaire de cinq spécimens de l'espèce...; vive le ukulélé !!!
Pour moi, gratter ces 4 cordes ça signifie voyager sans bouger, oublier les tracas, plus de douleur sur la poitrine liée au stress; ça devrait être préconisé par les médecins !
-
One year already! My very first instrument, my first uke ;-)
A little experience, but what happiness with the ukulele and all his little brothers ... should I say I'm the proud owner of already 5 ;-) long life to the ukulele!
For me, struming these 4 strings means travelling without moving, forget the worries, no more pain on the chest due to the stress, it should be recommended by doctors!

1 commentaire:

dubi dubi du a dit…

yes yes
i want to get me one, I know it is a happy instrument and with many powers of evasion...
i just kinda fear the tiny space left for the fingers of the left hand....

enjoy and long live the ukulele
^^